Laboratoria przyszłości - Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 2 we Wrocławiu
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Laboratoria przyszłości

Laboratoria przyszłości

 

W NASZEJ SZKOLE REALIZUJEMY

"Laboratoria Przyszłości"


To inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki
we wspóÅ‚pracy z 
Centrum GovTechKancelarii Prezesa Rady Ministrów.

W ramach wsparcia otrzymaliśmy wart 74,400 zł sprzęt,

dziÄ™ki któremu nauczyciele bÄ™dÄ… mogli pomagać uczniom w odkrywaniu ich talentów.
UzupeÅ‚nienie tradycyjnego modelu edukacyjnego o najnowoczeÅ›niejsze rozwiÄ…zania edukacyjne
pozwoli lepiej przygotować polską młodzież na wyzwania przyszłości.
W szczególnoÅ›ci te powiÄ…zane z rynkiem pracy i gotowoÅ›ciÄ… do pracy w zawodach przyszÅ‚oÅ›ci - 
w tym takich, które wedÅ‚ug ekspertów jeszcze nie istniejÄ….

Celem inicjatywy jest wsparcie wszystkich szkóÅ‚ podstawowych w budowaniu wÅ›ród uczniów
kompetencji przyszÅ‚oÅ›ci z obszaru
STEAM:

Science = nauka Technology = technologia Engineering = inżynieria Art = sztuka Math = matematyka



Laboratoria PrzyszÅ‚oÅ›ci to kolejny krok w stronÄ™ wzmocnienia i uatrakcyjnienia dotychczasowego procesu zdobywania wiedzy i praktycznych umiejÄ™tnoÅ›ci w tych obszarach przez uczniów.

Laboratoria PrzyszÅ‚oÅ›ci to nowoczesny sprzÄ™t, który uatrakcyjnia zajÄ™cia szkolne i pozwala uczniom rozwijać swoje zainteresowania nie tylko na lekcjach techniki, informatyki, matematyki czy fizyki oraz w ramach innych obowiÄ…zkowych zajęć edukacyjnych,
lecz także w ramach zajęć pozalekcyjnych, kóÅ‚ zainteresowaÅ„ i innych form rozwoju uczniów.

Data dodania: 2023-03-10 12:12:36
Data edycji: 2023-03-10 12:41:36
Ilość wyświetleń: 1871

ZSP2 To zespóÅ‚ z dobrym klimatem

Eugeniusz Kwiatkowski

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej