Wnioski o świadczenie ze względu na zwiększone wydatki jesienno- zimowe
Szanowni Państwo,
Przypominamy, że od 20.10.25 r. można składać wnioski o świadczenie ze względu na zwiększone wydatki jesienno- zimowe. Wnioski będą przyjmowane (zgodnie z harmonogramem) do 10.11.25 r. Prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem ZFŚŚ oraz prawidłowe wypełnienie wniosku, który dostępny jest na stronie internetowej, w pokojach nauczycielskich lub sekretariacie.
We wniosku: - wpisujemy nr telefonu do ewentualnego kontaktu, w razie nieścisłości - zaznaczamy, czy jesteśmy pracownikiem ZSP nr 2 czy emerytem - zaznaczamy odpowiedni rodzaj gospodarstwa domowego (jedno lub wieloosobowe) - wpisujemy średni miesięczny dochód brutto na osobę zgodnie z obowiązującym regulaminem ZFŚS ZSP nr 2 (kwota powinna być taka sama, jak we wniosku z wczasów pod gruszą) - byli pracownicy przebywający na emeryturze muszą wpisać numer konta bankowego.
Wnioski składamy OSOBIŚCIE w sekretariacie.
Sekretariat pracuje: w poniedziałki, środy, czwartki i piątki od 7.00 do 15.00, natomiast we wtorki od 9.00 do 17.00.
Wnioski źle wypełnione i złożone po terminie nie będą rozpatrywane.